zondag 30 januari 2011

Vandaag zeer sterke dag totaal 25 KM inclusief 9750 Cross


Wow! ik ben zeer tevreden met het resultaat van de Spiridon cross, als warming-up het hele parcours, geen overbodige luxe trouwens, de bevroren klei gaf een mooi beeld van wat het had kunnen zijn als er niet een paar dagen vorst in de grond zat. De leemput was net een geluidsisolatie mat, uitsluitend bulten en kuilen dus een zware aanslag op de enkels maar ik heb niemand zien vallen en ben zelf ook op de been gebleven. Helaas ging er onderweg een schoenveter los die ik wel ff opnieuw moest strikken dus de volgende keer de Merrell's met een dubbele knoop strikken. Zoals altijd met rondjes wedstrijden ben ik op een gegeven moment de tel kwijt en begin voor mijn gevoel aan mijn laatste rondje als Ans gilt "JE MOET FINISHEN!! " dat riep ze precies op tijd en voor het begin van de finishvak schiet ik nog net naar links het finish vak in, en jawel een voor mij prachtige tijd van 43.30, als je streeftijd 47 minuten is. 

Op het schema van vandaag stond de lange duurloop dus in de kleedkamer eerst een schoon shirtje en jasje aan, snel 2 stukken meloen naar binnen werken en met een appel in de hand en 4 flesjes groentensap richting huis voor een wat achteraf bleek een 15 km lang duurloopje langs het spoor richting Tilburg. Wind op kop met 0 graden is nu niet bepaald lekker maar ja, de 60 van Texel zal ook niet makkelijk zijn.
Onderweg wel af en toe wat moeten wandelen maar geen schade opgelopen, dinsdag meer. Het recept van de groentensap volgt nog.

1 opmerking:

  1. Goed bezig, Paul!
    Volgend weekend weer samen een rondje lopen zondagochtend?

    Gr. Marc

    BeantwoordenVerwijderen