zondag 16 januari 2011

Een training overslaan is niet erg.

Vanmorgen stond de wekker om half zeven omdat we bezoek kregen. Zoals je in onderstaand bericht kunt lezen liep ik gisteren 2 uurtjes in een iets sneller tempo dan ik gewend ben. Dat voelde ik dus in de rechter knie vanmorgen en dacht:'weet je wat?....we slaan eens een keertje over' dus de wekker een uurtje later gezet en hup weer onder de dons, lekkerrrr.
Met Gert en Carolien hebben we toch wel een flinke wandeling gemaakt dus dat zit wel goed met de beweging voor vandaag, de boog kan niet altijd gespannen staan.

De voeding was door de visite ook niet helemaal voor 100% rauw ( baklava bij de koffie)maar zeker voor 90% dus dat zat ook wel goed.
Morgen ochtend gaan Ans en ik weer aan de Crossfit . We zullen je de termen besparen omdat we die zelf ook nog niet kennen maar de oefeningen die we bij Crossfit Gymert hebben geleerd willen we natuurlijk wel bijhouden. Als hardloper heb je er zeker voordeel van.
Voeding voor morgen weer 99% rauw.
Met een goed gevoel ga ik nog ff op de bank een beetje tv kijken en dan weer op tijd naar bed, ik wil de komende maanden mijn minimale 8 uur per nacht halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten