woensdag 19 januari 2011

Rauw eten van vandaag, Rawfood of today, geen training, no running

Zeven uur als eerste sapje: appel-peer-biet, half negen 2e sap van sinaasappel-citroen-stukje kweepeer en een limoen, half elf een hele galia meloen.
De heerlijke Galia meloen zou gisteren beter zijn geweest maar toen was er nog verse ananas en meloen kun je beter zonder enig ander fruit eten. Half twaalf een dubbele espresso en om half 1 nemen we een soepje uit de blender van boerenkool, tomaat,gekiemde zilvervliesrijst en gekiemde groene erwten( 3 dagen geweekt) lepeltje olie snufje zout en peper. Met met de koolhydraten zitten we vandaag zeer goed. om eenuur of 3 nog een kleine snack.
Om half 6 2 grote kommen salade die Ans zo heerlijk maakt dat ik er wel 3 kommen van lust. s'Avonds nog een handje noten.
Recepten volgen nog.
Morgen 60 min. herstel training van gisterenavond op de baan. Programma gisteren 25 minuten warm lopen 4 series van 500-400-300-200-100- met pauzes van 50-40-30-20 seconden, serie pauze 400 meter joggen,Dat ging tot de laatste serie voortreffelijk maar de rechter knie begon op te spelen, ik nam een voor mij goed besluit door uit te stappen, 20 minuten rustig weer naar huis toe joggen want de 60 van Texel mag niet in gevaar komen. Ik hoorde trouwens van meerdere lopers klachten pijnlijke kuiten en scheenbenen, zou het dan toch aan die Mondo baan liggen? 
Volgende week dinsdagavond train ik hetzelfde schema op de weg , zelfde tempo maar dan op asfalt. Kijken of er verschil is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten