maandag 17 januari 2011

PH test valt zuurder uit vanmorgen

Gisteren wel rawfood gegeten maar zoals je wellicht las in het vorige bericht hebben we door de visite wat minder goed gecombineerd. Eiwitten --> koolhydraten gaan niet samen in een maaltijd. Was de afgelopen weken de test netjes 7,5 of zelfs een 8!, vanmorgen was het resultaat een 6,5 dus licht zuur en niet goed. Ik ben blij dat ik zo zelf de chemie van mijn stofwisseling in de gaten kan houden en weet nu zeker dat juiste voedsel combinaties een gezonde zuur/base balans met zich mee brengen.

Vanmorgen stond er een Crossfit training op het programma: Ab crunch , Gymzaal touw ( laten zakken en weer omhoog trekken, deathlift met dumbells, ketllebell swing, push up en box jump. 10-8-6-4-2-4-6-8-10 herhalingen. Voor het touw en de boxjump 6-5-4-3-2-3-4-5-6 herhalingen.
Voor mij zijn de push-ups en het touw de lastigste oefeningen heb ik gemerkt dus daar gaan we de komende maanden extra aan werken.

Vandaag is het dieet weer 99% rauw, sapjes en salades met wat verse nootjes om een uur of 7 vanavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten