dinsdag 25 januari 2011

Alternatieve (baan)training goed voor mijn knie

Zoals je al eerder hebt kunnen lezen vermoed ik dat de Mondo baan niet zo lekker is voor mijn onderdanen omdat er nu eenmaal ook dempend matriaal in die baan zit en ik dat als barefoot runner niet meer gewend ben.
Vorige week dinsdag avond moest ik uitstappen omdat de rechter knie te pijnijk aanvoelde.
Mijn plan was om vandaag dezelfde training te doen op asfalt, het werd 7x 800 meters met telkens 200 meter herstel. Warming-up 3000 meter, dan de
7x800 meter HSL zone 5 en 3500 meter uitlopen zone 3. in het achterhoofd speelt wel mee dat ik de zondag training heb overgeslagen maar vandaag totaal o,o last gehad van de rechterknie. Om nu de 60 van Texel niet in gevaar te brengen voorlopig geen baantrainingen meer de komende maanden.
Voor de liefhebbers een screenprint van de training van in totaal 13 km vandaag. de 800 meters liep ik op het onderste deel van het parcours .
Voeding hetzelfde als gisteren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten