donderdag 13 januari 2011

I'm singing and running in the rain today

Vanmorgen regende het al om 7 uur toen ik de gordijnen van de balkondeuren opende. Dat word dus een regentraining, wel een aangenaam temperatuurtje van zo'n 10 graden in Tilburg.
Beneden gekomen maken Ans en ik elke morgen eerst ons verse sap voor de dag, eerst een mix van appel en peer die we met kleine slokjes naar binnen werken ( erg lekker), dan de groentensap voor later op de dag( rode biet-selderij-gember-paprika-venkel-winterpeen-appel-1/4 kweepeer) apparaat pulpvrij maken en als laaste een sapje voor na de training van sinaasappel-citroen en kiwi(3-1-1).
PC staat al aan en zie dat de website er weer uit ligt, nog steeds moet ik zeggen, we wisselen van host omdat de down time nogal frequent voor kwam de laatste maanden. Dus bestellen via de telefoon graag.
 Inmiddels is het acht uur als ik de deur uit stap voor een rustig herstel loopje van (achteraf) 45 minuten. HSL 140 van begin tot eind. Man wat zijn er veel auto's op de weg als het regent, en ze staan erg vaak stil dus haal ik ze glimlachend in.
Ik voel toch wel dat het Gore Jasje vandaag niet zo ademend is als anders, toch een beetje te veel water van 2 kanten en de Evo's houden het ook niet droog vandaag door alle plassen maar de training was fantastisch, ik kijk nog eens naar die gespannen-of slaperige gezichten van sommige automobilisten en denk.... life is great! " i'm singing and running in the rain ". Zaterdag de lange duurloop ipv zondag ivm visite dus draaien we het schema een keer om voor 60Texel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten