donderdag 31 maart 2011

Vandaag rustig duurloopje van 11,5 km en test VFF Komodo sport

Vandaag ben ik een beetje in de buurt gebleven om een nieuw paar Vibram Komodo sport te testen, door het voetbal springen van afgelopen dinsdag voelde het in mijn rechter scheenbeen niet 100%, na 30 minuutjes ging het wel weer geweldig en ben ik toch weer wat sneller gaan lopen. De Komodo's voldoen erg goed, tof bodemgevoel, net ff wat meer dan de KSO's. Als ik mijn rondje er bijna op heb zitten kom ik toch weer langs het Willem-II stadion. Marc (Frunning) gaf een trainings tip maar door de regen van vandaag lukte dat nu niet zo goed om van bal naar bal te springen zonder er tussen te landen. Maar bal op bal af in een hoog tempo gaat perfect met de Komodo's al moet ik oppassen om er niet af te glijden tijdens de landing op de bovenkant van de voetballen. Ik merk dat Vibram  erg veel naar Crossfit heeft gekeken bij het ontwerp van de zool, veel gevoel, plat en goede grip, zelfs op een glad oppervlak van een natte betonnen voetbal. Na 2 series van ±10! ballen springen vind ik het genoeg en jog weer via het Korvelplein naar huis toe. Bij thuiskomst voelde de rechter scheenbeen weer wat pijnlijk aan, ff met ijs behandeld en zaterdag rusdagje voor de marathon van Zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten