zaterdag 19 maart 2011

Trap training bevalt goed en blaasprobleem lost vanzelf op met rawfood

Na de coopertest van afgelopen dinsdag bedacht ik woensdagavond dat ik wel weer eens een leuke trainingsprikkel kon gebruiken.
Mijn schoonouders wonen in een flat die 12 verdiepingen telt, ik heb al eens voor de grap van 0 naar de 12e gelopen om te testen hoe dat voelt en hoe het lichaam er op reageerd. Dus donderdag morgen maar eens proberen als ik het 2 of 3 x probeer.
Als warming-up liep ik thuis weg richting flat waar ik na zo'n 15 minuutjes aankwam.  Volgens afspraak belde ik om 07.45 aan
en hup gelijk naar boven, 26 trapjes van 8 treden , na een paar minuutjes kom ik op de 12e verdieping aan, ff uitblazen en genieten van het prachtige uitzicht. Ondertussen komt er een dame uit de lift met de krant onder de arm " je gaat toch niet springen hé" ik vertel haar wat ik hier aan het doen ben, ze glimlacht en wenst mij sterkte en gaat haar krantje lezen.
Ik ben weer op adem en neem de trap weer naar beneden, dat gaat wel wat makkelijker en ik vlieg naar beneden. De 2e keer gaat natuurlijk ietsjes moeilijker maar ik voel me goed en ben trots als ik ook de 3e maal boven aankom, scheenbenen en kuiten goed zuur maar niks beschadigd denk ik.
Vrijdag voelt de rechter kuit pijnlijk, toch de 3e keer niet naar boven moeten hollen, ik vertel het de klanten hier ook altijd , luister naar de signalen, maar niets menselijks is mij vreemd.
Vanmorgen stond er een 10km op het programma, 3,5 km warming-up over een cross parcours, dan 5 km over de weg op wedstrijdtempo en nog een 1,5 km rustig uitlopen.
De rechter kuit heb ik wel als "aanwezig" gevoelt maar de beschadigde vezels zijn niet dezelfde die ik voor het lopen gebruik dus dat komt weer goed.
Voor morgen staat er een 32 km duurloop op het programma, vertrek 07.30.
Het dieet is zoals ik er 2 januari mee begonnen ben, 95% rauw met af een toe na een bezoekje aan familie een uitzondering, ik barst van de energie!.

Het gaat fantastisch, ik herstel voortreffelijk en nog een leuke bijkomstigheid voor de mannen onder de lezers die een blaasprobleem hebben, dat is bij mij op wonderbaarlijke wijze opgelost, ik slaap de hele nacht door en overdag niet meer constant naar de wc voor kleine plasjes.
Rawfood is een goed medicijn voor blaas of prostaat, eigenlijk voor het hele lichaam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten