dinsdag 15 maart 2011

Vandaag een Coopertest

Na de zondag training ( 28km) was het gisteren weer crossfit training (voor elke hardloper van harte aan te bevelen)dus vandaag wilde ik het een beetje rustig aan doen en dacht aan een coopertest, dat is al jaren geleden en ik was dus wel benieuwd hoe ik er voor sta op het moment.
De Cooptertest loop je 12 min over een afgemeten parcours en dan tel je het totaal aantal gelopen meters om je fitheid/conditie te bepalen.
Ik was wel tevreden met 2750 meter, dat zit in het 'zeer goed' vakje en op 50 meter na in het 'uitstekend' vakje. Gemiddelde snelheid rond de 14 km p/u
Voldaan hebben Ans en ik nog een stukje uitgelopen, voor vandaag is het zo wel genoeg vertellen de benen mij. Rust is iets dat ik heb moet leren accepteren als onderdeel van het trainingsproces om heel te blijven en sterker te worden zonder dalen in je schema veroorzaakt door kleine blessures. En ik moet zeggen dat het steeds beter gaat door de rust dagen en de regelmaat in het slaap patroon van minimaal 8 uur per dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten