zondag 6 maart 2011

Donderdag 3 maart voedselvergiftiging za-zo geen training en de Kruikenloop in Tilburg

Afgelopen woensdagmiddag nam ik voor het eerst in mijn leven een half dozijn oesters mee van de visboer, er lag ook een moot verse tonijn waar ik ook een stukje van kocht,
Op weg naar huis nog ff bij een winkel langs geweest en ook Queeny de groeten gedaan die op weg naar huis op de route woont.

Bij thuiskomst eten Ans en ik ieder 3 oesters, de smaak is zilt zacht mosselachtig maar toch wel lekker fris dus die zijn zo weggewerkt.( zou een rauwe mossel ook zo smaken?) de tonijn

eten we donderdag rond 12 uur in plakjes gesneden met wat walnotenolie en sesamzaad, erg lekkere sushi.
s'Middags voelt de maag niet helemaal lekker maar het functioneren gaat door, we eten later op de middag onze koolsalade en wandelen met Isa een rondje.
Rond half zeven naar de stad , beetje vroeg voor de film( 127 hours) dus nog een beetje shoppen, ik voel mij steeds minder lekker worden en zeg tegen Ans dat ik naar huis wil, blijf maar lekker nog wat winkelen en ik naar huis ga want zie de film niet zitten met dit gevoel.( erg goed voorgevoel)
Zo gezegd zo gedaan en na een voor mij vreemd fietstochtje naar huis begint het vervelende maaggevoel steeds meer plaats te maken voor een behoorlijk misselijk gevoel.
Ik moet je zeggen dat ik natuurlijk wel eens vaker heb overgegeven en weet ook wel wanneer zoiets gaat komen al is dat nu wel zeker 5 á 6 jaar voor het laatst voorgevallen. Ik zal de details besparen maar alle kanalen zijn doorgespoeld en ik ben daarna samen met een emmer naar bed gegaan, rillend van de kou onder extra dekens in slaap gevallen.
Vrijdagmorgen is de maag nog duidelijk aanwezig zullen we maar zeggen,ik voel mij slap maar de drang om over te geven is opgehouden. Ik had erg veel dorst en een schorre stem. Ans en ik hebben ons dagelijks sap gemaakt en ik nam nog wat extra glaasjes sap voor de dorst, ik voelde mij weer wat gammel en ook hoofdpijn opkomen, ben om 8 uur weer naar bed gegaan tot 11 uur (zzp'r moet de winkel wel open). De hele middag wat zitten niksen en mij zo rustig mogelijk gehouden. Gelukkig kwamen er die middag weinig klanten langs waardoor de middag snel voorbij was. Helaas een leuk rawfood verjaardagsfeestje van een goede vriendin waar ik al weken naar uit keek af moeten zeggen, sorry Michelle!
De tempoduurloop van de donderdagmorgen heb ik nog goed afgewerkt. 9,5 km zone 5, zaterdagmorgen niet gelopen, nog gammel naar de kruikeloop gereden om Marc en Michiel als Tarahumara indianen te zien rennen, dat mocht ik niet missen, zie onderstaande foto's.

De volgende foto zie je dat ze van een rubberen mat uit onze bestelwagen ieder een paar hurache's hebben gemaakt , wel koud maar het liep goed volgens Marc en Michiel, die heel wat hardlopers op gedachten zullen hebben gebracht .
Na de wedstrijd stonden er dus 2 blanke tarahumara indianen in de Anyones Running etalage te koekeloeren, dat ziet er wel erg mooi uit , links aan de muur een ver familielid riep er eentje wijzend op Anulfo Quimare die op het moment wel de snelste Tarahumara indiaan is op de ultra lange afstandslopen.

Tarahumara Marc en Michiel zijn natuurlijk de mannen achter Frunning.eu, zij verzorgen de de barefoot clinics in Tilburg - Den Bosch en op locatie in heel Nederland. Zie ons clinic aanbod op onze website voor meer informatie.

Vandaag Zondag stond er voor mij een 27Km duurloop op het programma, het lijkt mij beter om te luisteren naar het lichaam dat zegt ,paul ga lekker nog een paar uur slapen en dat ga ik nu dus ook doen.
Komt allemaal weer goed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten