donderdag 24 februari 2011

Druk met de nieuwe collectie MERRELL

Helaas komt het er niet van op het moment om dit blog bij te houden, toch ff een kort overzichtje van de afgelopen anderhalve week, na de geweldige halve marathon in Groet uit Schoorl waar ik mijn pr na 3 jaar weer  eens verbeterde gaat het drukke leventje hier verder ook achter de schermen.
Dinsdag en donderdag de interval en herstel trainingen, soms ook andersom na een wedstrijd op Zondag. Zaterdag is de vaste tempoduurloopdag en dat heb ik deze week andersom gedaan, de zaterdag training van 12 km op donderdag en de donderdag herstel loop naar morgen. Het lichaam af en toe prikkelen en ok weer luisteren naar de signalen, Za en zondag samen zijn net ietsjes te veel km's in 24 uur voor mij op het moment. We leven nu een dikke 7 weken op rauwe voeding en het gaat geweldig, veel energie, zeer goed herstel van de trainingen voor de 60 van Texel en onverwacht ook nog een mannenkwaaltje dat spontaan overgaat, wie het weten wil de blaas leegt zich weer normaal. Trainingen gaan zoals altijd : Dinsdag-interval-8,5 km Donderdag 12 km herstel of tempoloopje zaterdag kort 8,5 km duurloopje en Zondag lange duurloop week 8 is dat 25 km maar dat ga ik de komende zondagen uitbouwen naar 45 á 50 km tot week 13 met hopelijk een marathon wedstrijd rond die tijd als training. Texel here we come!

Vanaf volgende week kan iedereen die er behoefte aan heeft of ook wat meer wil weten over barefoot running mee lopen op de Di-Do-Za-Zondagen van de week. start telkens om 8 uur bij Anyones Running in Tilburg.
Later meer daar over.
Loop en eet met plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten