zondag 27 maart 2011

Vandaag 32 km langeduurloop op de Vibram FiveFingers KSO

Na een koude start en wat motregen kwam gelukkig het waterige zonnetje toch af en toe door de licht bewolking.
Ok 5 minuutjes later vertrokken omdat ik nog eventjes een smsje moest beantwoorden van Marc. Dus vertrek ik om 07.50 om na 3 uur 25 minuten weer de sleutel in het slot van de poort te steken, de 12km tempoloop van gisteren zat nog een beetje in de benen maar ik heb toch nog 32,37 km gelopen met 2x een wandelpauze.
Nu heb ik altijd flinke honger na zo'n duurloop/wedstrijd dus de vooraf gesneden ander halve cantaloupe meloen is in no time weg gewerkt, heerlijk en de honger is weg.
Volgende week moet ik echt de marathon afstand lopen (al heb ik nog een week speling), Ans gaf aan om mee te fietsen dus dat dood de tijd een beetje.
Nu eerst lekker douchen en dan laat ik vandaag de beentjes lekker met rust, morgen weer crossfit. Nog 4 weken voor de 60km van Texel, en al 2 maanden 95% Raw.

1 opmerking:

  1. Sorry van het SMSje Paul ;-)
    En van het afhaken, al was het wel een goed idee, benen voelden niet top vandaag en als ik mee ga dan loop ik natuurlijk toch het hele eind weer mee :-/
    Je bent goed op weg naar de 60 zo!

    BeantwoordenVerwijderen