dinsdag 14 juni 2011

Herstel na 180 minuten duurloop formidabel

Afgelopen zondag liep ik mijn voorlaatste lange duurloop voor de Veluwezoom trail. Totaal 180 minuten waarvan 90 minuten in het bos om de trail omstandigheden zoveel mogelijk te benaderen. Ik liep weer op de Vibram FiveFingers SPEED maar voelde wel erg veel van de duizende dennenappels op de paden. Gisteren de KSO Treksport een paar uur gedragen maar die zitten mijn voeten niet lekker dus voorlopig nog steeds de Speed of de Bikila LS als schoen tijdens de Veluwezoomtrail. Komende zondag staat er 210 minuten op het programma in

hetzelfde bos, nu rij ik op de fiets er naar toe en train het hele stuk in het bos.
Gisteren stonden de gebruikelijke crossfit oefeningen op het programma zonder boxjump, deathlift en kettlebell om de benen een beetje te sparen.
Vanmorgen een tempo duurloopje van 8,2 km, op z'n Keniaans.
Na de training een heerlijk gevoel, het gaat nu wel lukken, geen blessure en nog 1 zware training te gaan, lichaam reageert goed en herstelt zelfs nog beter, rawfood waar wij in januari mee begonnen slaat goed aan, wie opent het eerste RAWFOOD restaurant in Brabant(...) of nog beter, welk restaurant zet Rawfood op het menu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten