zaterdag 23 april 2011

Pasen 2011 - de 60 van Texel- we gaan kijken

Vandaag is het eerste Paasdag en vertrekken wij naar Texel , daar heb ik voor getraind de afgelopen maanden. En zelfs nog meer, veel meer. Tijdens  wat box-jump oefeningen na de trainingen heb ik mijn lange kuitspier bij de aanhechting overbelast.
Deze belet mij nu al 3 weken het hardlopen dus gaat deze 60 van Texel aan mijn neus voor bij als deelnemer. Het word schitterend weer dit paasweekend en er lopen zo veel bekenden mee dat we deze gaan aanmoedigen en fotograferen dus toch een beetje ervaren wat het is, en hoe velen kapot gaan . Het is jammer maar niet meer dan dat, primair loop ik toch voor mijn gezondheid, op dit moment is crossfit en crosstraining op de spinningbike ook wel leuk om de zaak in conditie te houden.
Iedereen bedankt voor de warme reactie's, en nogmaals geen groot probleem voor mij, over een paar weken beginnen de trainingen weer voor de volgende main event zullen we maar zeggen , de Velluwezoom trail 2011, 50 km door de natuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten