woensdag 21 september 2011

Wat is het stil... maar we trainen wel door met nieuwe INOV-8 BARE-X 200 schoenen

Helaas moet ik bekennen dat er door drukte maar bitter weinig nieuwtjes op dit blog verschijnen. Het gaat ons erg goed, daar niet van maar de drukte die het opbouwen van Anyones Runshop met zich mee brengt laat nog maar weinig tijd vrij om hier mijn privé trainingen en nieuwtjes te ventileren.
Zoals je weet gaat de huidige lifestyle gewoon door, rawfood, veel sport en veel slapen om het herstel niet te saboteren, dat is een bewuste keuze maar ook eentje waar veel tijd in gaat zitten.
Af en toe kom ik een leuk artikel of wetenschappelijk (..) stukje tegen of ander nieuws welke ik hier dan eventjes post.

Vandaag kregen we de nieuwe lang verwachte Inov-8 Bare-x 200 geleverd,
zie foto
ik heb er natuurlijk gelijk een stukje mee gelopen, wat een heerlijke barefoot 'style' schoen voor de weg is het.
De Amsterdam marathon loop ik op de Vibram Kokodosport maar de eerste de beste andere wegwedstrijd gaan op dit lichte en zeer platte Inov-8 schoentje.
Vanaf vanmiddag te koop bij AnyonesRunning Tilburg of via onze webshop http://www.anyonesrunning.nl/

Zondag 25 september koopzondag van 12.00 tot 17.00 uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten